En utvikling i riktig retning

Hei, mitt navn er Kaja og jobber nå som costumer success manager her hos Yesboss. Dere har kanskje sett meg på sosiale medier gjennom vår markedsføring, og skal ikke legge skjul på mitt store eierskap til dette fantastiske selskapet. Jeg var heldig og fikk være med helt fra start av, fra vår daglig leder, Richard Paulsen hadde en god ide, til det Yesboss er i dag.
IMG_2391

Hei, mitt navn er Kaja og jobber nå som costumer success manager her hos Yesboss. Dere har kanskje sett meg på sosiale medier gjennom vår markedsføring, og skal ikke legge skjul på mitt store eierskap til dette fantastiske selskapet. Jeg var heldig og fikk være med helt fra start av, fra vår daglig leder, Richard Paulsen hadde en god ide, til det Yesboss er i dag. Det har vært en bratt læringskurve og jobbet det første året som CRM- og markedsføringsansvarlig. I dette innlegget ønsker jeg å ta dere med på en liten reise gjennom min typiske arbeidshverdag.

Gode og langsiktige relasjoner

Kaja- En utvikling i riktig retning

Som costumer success manager er jeg opptatt av å bli kjent med våre kunder, og at de trives hos oss. Til daglig er jeg i kontakt med mange ulike bedrifter hvor vi sammen finner ut hvilke ressurser de trenger for å komme seg ett skritt videre på en effektiv måte. Kontinuerlig sjekker jeg innom at oppdragene som blir gjennomført er etter forventningene til kunden, samt tar i mot tilbakemelding for at vi utvikler oss i riktig retning. Det er gøy å komme i kontakt med dyktige frilansere å få det kreative innblikket i hvordan de jobber. Samtidig er det interessant å oppdage nye løsninger ute i markedet som er så geniale og bare venter på å lykkes.

For tiden har det vært mange bedrifter som har tatt kontakt med oss for salgsrelaterte oppdrag. Våre frilansere har vært på ball og oppdragene har blitt tatt på under to døgn. Oppdragene innenfor salg er store og varer over en periode på to-fire måneder. Oppdragene omhandler som regel cold calls, møtebooking og innhenting av ringelister. Vi har også gode partnere som hjelper vår plattform på mange måter, og sammen lager vi kule stunt for å fremme hverandre.

Hva er vell ikke bedre enn å få hverandre opp og frem?

Yesboss i riktig retning

Til å være den som kjenner til kundene, den tekniske løsningen og markedsføringen inn og ut, så er jeg involvert i prosessen for hvordan strategi vi skal ha. Yesboss har jobbet hardt og lenge med å skape sin identitet og profil, og nå har vi fått hjelp av et designbyrå for å justere på hjemmesiden vår. Etter et godt utkast fra byrået, ser vi frem til å presentere dette designet!

Lyst å bli bedre kjent med oss i Yesboss?

Les dette innlegget av min kollega May Elin, En spennende høst i vente

Eller følg oss på våre sosiale medier – @yesbossnorge

Del innlegget

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Back to top

Vi ønsker din tilbakemelding

Yesboss er et tidligfaseprodukt, derfor kan du være med å forme tjenesten ved å gi oss tilbakemeldinger.