Kundeundersøkelse

Med en visjon om å løse arbeidsoppgaver kjappere, billigere og bedre, er det ingenting som er viktigere enn å motta tilbakemeldinger.
kundeundersøkelse (1)

Gledelige nyheter – undersøkelse viser hvor fornøyde våre kunder er med Yesboss.

Det finnes ikke flottere nyheter enn gode tilbakemeldinger fra dere. Helt siden vår beta-lansering i desember 2021 har vi alltid vært opptatt av hvordan du som kunde opplever Yesboss.

Med en visjon om å løse arbeidsoppgaver kjappere, billigere og bedre, er det ingenting som er viktigere enn å motta tilbakemeldinger. Hos oss står mennesket i sentrum, og vi har store ambisjoner om å være den enkleste plattformen for å innhente den kompetansen du trenger.

Vi bøyer oss derfor i støvet for at dere tok dere tid til å gjennomføre undersøkelsen. Dette har gitt oss mulighet til å forbedre plattformen og skreddersy etter deres behov. Uavhengig om det måtte være ris eller ros, er vi stadig ivrige etter å utvikle oss videre. Så la oss ta en titt på hva dere som kunder mener om oss.

Delta i undersøkelsen her!

Overraskende fornøyde kunder

Undersøkelsen gikk ut på å identifisere hvor fornøyde våre kunder er, samt hvor stor sjansen er for kontinuerlig bruk av tjenesten. Etter gjennomført undersøkelse oppdaget vi at de fleste er fornøyde med Yesboss som tjeneste.

Responsen har vært svært god, med 155 svar så langt. Tatt i betraktning at vi har litt over 300 registrerte brukere fordelt på oppdragsgivere og et stort antall flinke frilansere, synes vi deltagelse er helt strålende

Når det kommer til skår på fornøydhet svarte de fleste «fornøyd/hverken eller», og 22% var veldig fornøyd eller litt fornøyd. Videre ble det også kjent at 41% ønsket å benytte seg av plattformen igjen, men ikke kontinuerlig, og at hele 22% sier de ønsker å bruke den ofte.

Resultatene er gode og over vår forventning etter et par måneder ut i lansering av MVP 1. Dette er et godt utgangspunkt for oss, og det er flott å høre at tjenesten møter forventningene. Likevel som en oppstartsbedrift er det godt å vite at vi har mer å strekke oss etter, og at det eksisterer et behov ute i det norske markedet.

Dette motiverer oss videre mot målet om å få de mest fornøyde kundene. Med fornøydhet og et ønske om å benytte tjenesten igjen, ser vi stort potensialet i videre utvikling. Med dette kan vi videre legge til rette for at plattformen skal bli enda bedre for våre kunnskapsarbeidere og oppdragsgivere.

Yesboss er brukervennlig og skårer høyt på tilgjengelighet og tid.

Vårt mål er å tilby en tjeneste som er kjappere, billigere og bedre for kundene våre ved å effektivisere arbeidshverdagen, uten at det skal gå på bekostning av kvalitet. Det er derfor strålende nyheter at Yesboss skårer høyt på både tilgjengelighet og tid. Dette er en av de viktigste utfordringene vi ønsker å løse for våre kunder. Ved å spare tid, samtidig som å øke tilgjengelighet av kunnskapsarbeidere, ser vi med dette at vi har klart å utforme en løsning som løser denne utfordringen. De fleste kundene våre er også fornøyd med alle aspekter av tjenesten, noe som er gode nyheter i sammenheng med våre ambisjoner. I Yesboss ønsker vi at plattformen skal bidra til en enkel og effektiv måte å løse dine oppgaver på. Det er derfor viktig for oss at plattformen oppleves som brukervennlig, og at dere som kunder trives med å bruke Yesboss.

Jeg vil avslutte innlegget med å takke for gjennomført undersøkelse, og at du har bidratt til å forbedre vår kundeinnsikt. Uavhengig av undersøkelse, er vi alltid åpne for tilbakemeldinger av både ris og ros.

Dersom du har spørsmål eller ønsker å fortelle om din opplevelse med oss, ta kontakt med oss på kontakt@yesboss.no. Videre vil vi også takke SMOC.ai som har hjulpet oss med å utforme denne flotte undersøkelsen med et smart verktøy for å måle data.

Har du ikke gjennomført undersøkelsen kan du ta den her

Undersøkelsen er på 5 korte spørsmål med svaralternativer. Ved å fullføre undersøkelsen er du automatisk med i trekningen av en et SuperGavekort fra GoGift på verdi av 1500 kr. Vinneren blir kåret 16 mai!

Vi er ivrige etter å høre fra deg!

Del innlegget

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Back to top