
Skap sterke relasjoner til kundene dine med nyhetsbrev! – Møt vår samarbeidspartner MailMojo
For en stund tilbake inngikk vi et samarbeid med tjenesten MailMojo for å hjelpe bedrifter til å vokse raskere. Med et av Norges råeste nyhetsbrev program, og vår tilgang på dyktige frilansere til å skrive nyhetsbrev, ønsker vi med dette samarbeidet å skape større bredde for våre kunder.
For en stund tilbake inngikk vi et samarbeid med tjenesten MailMojo for å hjelpe bedrifter til å vokse raskere. Med et av Norges råeste nyhetsbrev program, og vår tilgang på dyktige frilansere til å skrive nyhetsbrev, ønsker vi med dette samarbeidet å skape større bredde for våre kunder. Dette gjør vi ved å gi MailMojo sine kunder mulighet til å bruke frilansere til rabattert pris gjennom plattformen vår.
Dersom du er en bedrift som trenger å få fortgang på inbound markedsføringen din, kan nyhetsbrev være et godt sted å starte. Vi vil videre i dette innlegget begrunne hvorfor.
Hvem er MailMojo?
MailMojo er et norsk verktøy som gjør det lekende lett å lykkes med nyhetsbrev. Enten du vil gjøre alt selv eller få hjelp fra deres eksperter har de magien som trengs! Mailmojo vet at ved å bruke tid på å bygge langvarige relasjoner med publikummet ditt, vil du se større resultater. De som virkelig lykkes med epostmarkedsføringen sin, generer ca. 30 % av sin inntekt gjennom nyhetsbrev. Tenk hvilke muligheter dette gir for din bedrift!
Skap sterkere relasjoner med kundene dine
Ved å benytte seg av nyhetsbrev til nye og eksisterende kunder kan du enklere bli kjent med kundene dine, samtidig som de blir kjent med dere. Nyhetsbrev åpner muligheter for å øke salg av produkter, gi kunder bedre innsikt i produktene dine, samt kartlegge og avdekke kundenes behov. Det er et fint virkemiddel for å skape sterkere relasjoner, og vil være en svært effektiv måte for å nå ut til kundene dine.
Ved å benytte seg av et nyhetsbrev-program som MailMojo tilbyr, og kunnskap fra dyktige frilansskribenter legger du allerede godt til rette for en vellykket nyhetsbrev strategi. Det viktigste for deg å gjøre vil da være å sørge for et effektivt og kontinuerlig tilskudd av nye mottakere, samt sette velkomsten på automatikk. Videre vil det så være viktig at nyhetsbrevene står i tråd med merkevaren din, og at du setter opp en plan for utsendelse.
Vil du vite mer om Nyhetsbrev?
Sjekk ut denne pdf filen fra MailMojo med eksempler på inspirerende nyhetsbrev!